Hello dear amigos

Vad är nytt, you ask?
Jag är numera bosatt i the big bad city även kallad Stockholm. Där min svengelsa är mer flytande än spriten och spriten är mer påtvingad än pluggandet.
Jag har faktiskt börjat plugga journalistik! Who would have thought that this little white trash could go places beoynd Subway? I sure didnt.
Jag har även fyllt 20 och är numera helt kapabel att inhandla mina egna alkoholhaltiga drycker. Which is HIGHLY DANGEROUS!
 

Trots allt detta mår min lever bätte än någonsin innan. Jag träffade Mr. Lever i för en snabb intervju häromdagen. Vi träffades i soffan, där vi båda brukar hänga, för en snabb matbit och matsmältande.
      - Jag har faktiskt saknat känslan av att bli överskattad av min chef, säger Mr. Lever.
Och man kan ju faktiskt förstå Mr. Lever i detta. Trots att han allt för länge blev överskattad och påtvingad uppgifter som var alldeles över hans kvalifikationer, är det ändå bättre än att knappt få arbeta alls.
      - Just nu vill jag bara att allt ska gå tillbaka till den gamla goda tiden. När jag fick jobba dygnet runt. Jag saknar att snacka skit med kollegan Ms.Blåsa. Jag saknar till och med att jobba över när det fortfarande fanns pappersarbete kvar att göra för att chefen ville gå tidigt.
Det är sorligt att arbetare som Mr. Lever idag måste tigga efter sysselsärttning. Jag önskar dig all lycka i världen och hoppas att du snart är i full gång igen. Kanske till och med redan imorgon.
 
 
As previously said, jag tror starkt att Mr. Lever kommer att få återgå till arbetet så tidigt som imorgon.
 



Kom ihåg mig?