Valentines day

ACK så sen jag är på att uppdatera. Vilket bara kan betyda en sak.
Jag har haft ett liv. You dont have to look so suprised, bitch.
 
 
Finns inte så mycket att skriva dock. ACK så tråkigt. Men det finns mycket att visa. And a picture says more than a thousand words.

Obligatoriska försöker se söt ut-isch för att det är denna dagen det faktiskt är på detta datum. Faktiskt. 
 
Obligatoriska hej jag heter Lizette och jag är ett retard
Måste vara ett sexigt retard eftersom att jag inte tagit bilden själv. Med andra ord var det någon annan där. Med tredje ord hade jag en biodejt. BOOM, minds blown.
 
 Återigen hej jag heter Lizette och jag gillar popcorn.
 
And NO ONE MESSES WITH MY POPCORN
 
Jag önskar att jag var Skalman. Han är typ smart. Han är typ hård. Han är typ Hard Core.
 
När TVn fuckar tar man in reserv TVn. Alla har ju en sådan. Daah.



Kom ihåg mig?