The Subway Cheer Game

Jag och min roomey har kommit på nästa stora fyllelek! Den går att leka nykter som berusad, dag som natt, speciellt klockan fem på morgonen.
Leken går ut på att söka ögonkontakt med människor på tunnelbaneperrongen med en allmän konstig och creepy ansiktsuttryck. Spela konstig (vissa behöver då inte spela) och göra en rolig min. Helst med rött läppstift utsmetat till ett stort leende eller grumpyface. Helt ska du även reagera extra mycket när du faktiskt får ögonkontakt med en person och följa dem med blicken hela vägen.
 
Detta har jag och min kusin gjort ett par gånger nu och det gör
1. Får alltid personer på perrongen att skratta.
2. Resan går helt plötsligt för snabbt istället för att vara långtråkig.
 
Dessa bilder är från söndagsmorgonens Subway Cheer Game.
 
 
Så kom igen, kära läsare. Vi kan sprida glädje i landet!

haha, vad roligt!
har du ätit någon semla idag då?
ha en fin dag! :)




Kom ihåg mig?