I min tröja är det varmt

Liz trotsade minusgraderna och begav sig ut på en springtur innan. Det här med att svettas är liksom najs iband you know. Folk brukar ju alltid prata om sina pepplåtar, så att de liksom taggar att träna. Jag har ingen sådan.
Vad jag har är en hatlista. Listan är full av låtar som jag har betingat med något dåligt, det kan vara låtar som påminnner om otrogna expojkvänner, bitchiga exkompisar och bara låtar som rör sig om dåliga händelser såsom bråk eller våldtäckter.
Låter det konstigt tycker du? För Liz är dessa låtar så fulla av hat att jag genast måste ut på en runda för att lugna ner mig.
Det är ju PERFEKT! Testa vetja, you´re welcome.
 
Detta är hur man trotsar minusgraderna, två tjock tröjor, halsduk och vad det nu heter runt huvudet. Perfekt, nu slapp till och med mina hörlurar försöka begå självmord genom att hoppa ur mina öron!

Anmäl dig gärna till veckans blogg!
http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html
Kram Minna :)




Kom ihåg mig?