Kvinnligt handikapp?

Jag sitter och skriver hemtenta med två klasskompisar (de bästa kvinnorna som Gud har skapat(om man nu tror på Gud(om man då inte tror på scientologibibeln(gillar parenteser i parenteser)))) på ett café på söder. Ganska klyschigt om du frågar mig.
Sedan inser jag att stället har en manlig toalett och en kvinnlig, vilket inte är något ovaligt.
 
MEN, den kvinnliga toaletten är egentligen handikappstoaletten som istället har avsatts för det kvinnliga könet. Vilket låter ganska troligt då det finns förutfattade meningar om kvinnor (som kanske är ganska sanna). Kvinnor, eller framför allt tjejer, går faktiskt oftare på toa tillsammans än killar. Vi bär även oftare på stora handväskor, i vilket man inte vill lägga på golvet som kan vara äckligt. Men framför allt kvinnor är awesome och förtjänar större plats i samhället (höhö).
 
Jag menar, vi kvinnor är fan classy.
 
 



Kom ihåg mig?