I suck at this

Om det är något jag verkligen är dålig på så är det att vara sjuk.
Det finns inget så onödigt och krävande som att ligga stilla i soffan hela dagen när det finns så mycket annat att göra. Jag sitter till och med med studielitteraturen och önskar att det var fler av dem. 
 
Detta begär att absolut inte sitta stilla när man borde måste ju gå hand i hand med you want what you can't have. Dagarna innan en tenta låter soffan ganska tilltalande. Det gör den till och med vissa festkvällar. Men just nu är den mitt fängelse och fängelsevakten ger mig endast nycklarna i utbyte av snuvan. Men snuvan har en egen vilja.
 
Det positiva är att jag sitter på min kusins dator och har hittat massa gamla pinsamma bilder på hela släkten som jag mer än gärna delar med mig.
Lets make a day out of it!

Vi kan börja med:
Visste ni att jag brukade vara gulhårig?
 

För att kalla det blond hade varit en lögn.



Kom ihåg mig?