When you're bored

När jag är uttråkad (vilket jag alltid blir så fort jag inte har någon föreläsning eller jobbpass) så har jag en lista jag brukar gå igenom.
 
  • Vakna sent, 11:00 tidigast.
  • Gå till gymmet och svettas ikapp med alla andra svettmonster
  • Kolla igenom alla serier du förljer och se om du har missat något avsnitt
  • Om du inte har något avsnitt du missat --> gå till gymmet igen.
    Du gör bättre nytta där än på soffan.
  • SEN kan du få lägga dig på soffan och dega. Men inte fören du är så trött att du inte kan gå mer.
  • Laga mat som tar extra tid. Och sen slöa när du lagar den.
    Att koka spagetti kan ta upp till en timme när jag har tråkigt.
  • Plugga I VÄRSTA FALL.
    Det krävs mycket för att jag självmant ska öppna studielitteraturen.
Annars kan du alltid ta lite konstiga bilder på två gafflar som gafflar.
 
 



Kom ihåg mig?