Årsresumé i färger

... av mitt hår!
För inte verkligen trodde du att jag skulle göra en ordentlig årsresumé? Det skulle ju betyda att jag kommit ihåg något.
 
Så vi börjar där vi var för ett år sedan - RÖTT
 
För vad är inte en tjej utan den där "dags att vara rebell" attityden. 
 
Detta var dock inte så uppskattat efter en tid. För tydligen så måste man "färga om" håret när det växer ut. Det gör tydligen inte det automatiskt? Dafuq I mean? (Och detta är tidpunkten du som inte förstår att jag skämtar lämnar sidan. Only sarcastik people here please)

Efter detta snedsteg i Liz-historian var det dags för lite avfärgning (och en välbehövd klippning).
Men även denna färg kändes så tråkig och efter ett tag tog de traditionella "jag kan inte se ut såhär" genen över och det var dags att radera min nyfunna födelsefärg igen. 
 
Så det blev mörkt igen (som min själ).
 
Och sen blev det ännu mer mörker. Och mörkret övergick till renodlad darkness istället. Och med den föddes mitt sexiga minspel.
 
Visst var detta värt två minuter av ditt liv? 



Kom ihåg mig?