Nyårslöften

Jag har faktiskt bara avlagt två nyårlöften genom alla mina 21 år här på jorden. Det var nyår 2013. Vad det var tänker jag dock inte avslöja. 
Det andra var nyårafton 2014, för fyra dagar sedan. Det kan ha varit det enklaste löftet jag någonsin har avlagt till mitt framtida jag. Och samtidigt det bästa jag tror man faktiskt kan avge. 
Det var löftet om att göra mer saker som gör mig lycklig. En klyscha tycker du säker, men det finns en orsak till varför det är en. 
 
Så nu till frågan - vad gör mig lycklig? 
Pizza, tacos, cider, bra musik, skriva och brownies obviously. Men vad mer? 
Jag tror inte att det är tilräckligt många som faktiskt vet vad de blir lyckliga av. Det kanske är dags att göra det. 
Har du några förslag?
 
Mitt nyår var väldigt lyckat i alla fall. Det började med att bli fin med Elin. Tre timmar senare såg man ut som en människa. 
 
Det fortsatte med middag och fest i det mest upplysta huset i Tumba. 
 
Selfies med min selfiestick vid tolvslaget
 
Sen kom vi fram till klubben och Elin tyckte jag skulle posa framför den snygga väggen. Med min snygga påse. Fancy as can be. 
 
Sen blev det efterfest. No comment needed. 
 



Kom ihåg mig?